مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 05:102023-12-09فناوري

ثبت اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی / لزوم تکمیل نواقص نسخه پیچی الکترونیک


رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی در پرونده الکترونیک سلامت ثبت است، - 4 مبدا ورودی اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان تشریح شد ثبت اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی / لزوم تکمیل نواقص نسخه پیچی الکترونیک رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی در پرونده الکترونیک سلامت ثبت است، گفت: البته این موضوع اصلا به معنای تکمیل بودن پرونده هر فرد نیست چراکه پرونده الکترونیک سلامت 4 ورودی دارد که برای کامل شدن آن لازم است اطلاعات به شکل کامل از هر 4 مبداء به ثبت برسد؛ موضوعی که هنوز به شکل 100 درصد محقق نشده است.

دکتر سیدرضا مظهری در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا، با تاکید بر اینکه پرونده سلامت الکترونیک شهروندی یک خروجی از یک فرایند بلند مدت است، تصریح کرد: پرونده سلامت الکترونیک یک خروجی از کارهایی است که باید انجام شود.

در واقع 4 دسته فرایند برای مبادی ورودی پرونده الکترونیک سلامت باید دنبال شود تا این پرونده به معنای واقعی خود نزدیک شود.

او در توضیح این موضوع، گفت: مبداء ورودی اول، آن دسته اقداماتی است که در حوزه سرپایی شامل نسخه نویسی و نسخه پیچی اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی / لزوم تکمیل نواقص نسخه پیچی الکترونیک

ثبت اطلاعات اولیه سلامت 85 میلیون ایرانی / لزوم تکمیل نواقص نسخه پیچی الکترونیک